091202

aaaa GOD!! så mycket idag men ändå så lite haha.

skulle först ner till hyresvärden och snacka lite men då finns inte stället  där det står att det ska finnas. WTF! hahaha
så jag får ringa de imon och kolla var fan de finns någonstan...wooops skulle sluta svära har jag lovat mig själv med...ahaha redan svurit 2 ggr.

nu sitter jag i telefonkö till telia som alltid e så "himla" omständiga! skicka en räkning på en tjänst som jag inte ens använder. aja började på könr 86 nu har jag 49 hahah det går framåt iaf.

lagade även lite linssoppa som smakade skit så slängde den haha så kan det gå. nu ska jag återgå till kööön där jag nu har plats nr 42 :(

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0