091211

good day good day! haha (internt)

sitter här nu o precis käkat scrambled eggs....jävligt gött asså...snackar skit med beeray.

haha igår hade vi ett gemensamt minne från när vi var små. jag vet inte om det bara är gambianer, afrikaner eller alla människor over all som varit med om detta. men om ni har varit med om detta kommentera gärna. såhär sa iaf alltid min pappa när jag var liten

Bintou.....Du måste smörja in dig med lotion!! vi e inte som de här svenskarna vi är svarta och vi får ingen fin hud om vi inte smörjer in oss.

och så börjar han att smörja in mig....smörja smörja smörja!!! och han smörjer inte fint och långsamt utan han verkligen tar iii så att lotionen ska gå in i huden snabbt. och ni skulle bara sett mitt ansikte hahaha....trodde inte det kunde bli så avlångt!

skojjar inte nu alltså....såhär såg ansiktet ut när manblev insmord! hahaha

 

 


Kommentarer
Postat av: Lay Lay Bay Bay

mamma gjorde det på mig!!! HAhahha :)

2009-12-14 @ 14:03:57
URL: http://samiraleila.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0