091214

blev ingen uppdatering igår. låg helt död i sängen min. ahahaha men det var helt klart värt det! som sagt var beeray här i helgen och vi har alltid skoj! dessutom var det finally dags för mig och sara att köra racet i lördags! hahaha snacka om att vi hade det skoj! diggar verkligen dig Sara.

annars så har jag inte gjort så mycket mer än o festat. :) idag har jag oxå bara sovit! haha men imon blire andra bullar och snart kommer länche hit!

Hörs snart
Xx

(slänger in lite bilder från helgen)







(haha min bror och hans vän fastnade i hissen så brandkåren kom! det tog vi såklart nytta av!)

Kommentarer
Postat av: sara

Galet galet och galet och det kommer bli ännu mer GALET!

2009-12-14 @ 23:39:47
URL: http://thisisreallyit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0