091215

just vid detta tillfälle nu när jag skrev detta insåg jag att min mjölk går ut idag! datumet alltså! får väl koka mig en stoooor kopp te och hälla i all mjölk hahaha...jag visste att det var bättre att inhandla laktosfri mjölk. för den håller i typ 2 månader!

aaa jag e så himla rastlös...petra har varit här idag och hälsat på! alltid lika kul och träffas och snacka om nya och gamla minnen.

imon ska jag åka till solariumet och sola...jag känner mig nämligen väldigt deprimerad och måste få en ändring på det. jag började idag med att ta mina vitaminer och sedan imon ska jag då ta och sola lite. vi får väl se om det gör någon nytta.

dessutom så vare in Gossip girl idag. kan tänka mig att de har julledigt. åååhh det betyder att jag måste vänta tills nästa år innan de sänds igen. känns som det är ett år dit! haha men inte riktigt.

nää nu blev jag långrandig så jag tar och kokar lite te och kurrar upp i sängen och glor på någon film.

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0