kaffe med baileys

så jag var duktig. jag gick faktiskt och tränade.:) i och med att jag körde styrka igår så gick jag på ett pass. denna gången fick det bli ett danspass. det var faktiskt roligt.

efter träningen gick jag och mötte upp länche som blev frälst hahaha ;) i min lägenhet. vi satt här och drack kaffe med baileys och fixade en party spellista på spotify till lördag. massa snack blev det klart med.

denna kväll ska jag försöka lägga mig i tid och imon ska jag tvätta. jätteskoj! men det behövs det med.

hörs senare eller imon
Xx

Kommentarer
Postat av: lalle balle

du får gärna lägga ut en länk på bloggen till din lista så att man får lite ny och bra musik :)

2009-12-07 @ 00:47:07
URL: http://susannalaitila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0