palla gå upp nu lixom

palla gå upp nu lixom! haha jo jag var tvungen för att de skulle komma upp till min lägenhet och kolla min garderob...den e nämligen fuktskadad. de var här..bokstavligen 10 sek och sade sedan..."Jo men du får en ny, vi ringer dig när vi har en!" Halllååååå min sömn idjets! haha ringde ni mig för 10 minuter? kunde ni inte väntat till kl blev 10 iaf?
AJA!

igår så vr jag och solade...för att försöka få bort min depression. de första länche frågade när jag var klar " hur kändes det?" jag svarade " fortfarande deppig!" hahaha TRUE! men dock hjäpte det att umgås med vännerna lite iaf:P

jag och länche drog även och kollade när Monika hade sin första official ensamma jobbnatt som black jack dealer! jag själv har varit i den sitsen och den är def. inte bekväm!

dagens: tvätt, chill och tanja ska hit!

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0