ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz

so freakin tierd! haha inte så konstigt när vaktmästaren skulle kolla på garderoben i 10 sek kl 8 på morgonen...annars e det kanske inte så tidigt men...jag satt uppe hela natten och glodde på film....så jävla bra...tipsar er verkligen den! den heter "precious: based on the nov........" sök på det så hittar ni den...den är verkligen sevärd...fan va jag lipade.:( och insåg hur lyckligt lottad jag ändå är.

AJA nu ska jag vila lite sen blire tvätten och imon kommer adam :D:D:D

en gammal goding till....tydligen hade petra denna på sin mobil och en massa andra. just denna var den "finaste" av de alla....då ska vi inte ens gå in på hur de andra kan ha sett ut! hahaha


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha det går "TOPPEN"

2009-12-17 @ 17:00:08
URL: http://thisisreallyit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0