091123

Idag har jag varit istan och ätit buffé med Ashtray! very nice. käkade asiatiskt. sedan så hade vi juh ett bokat möte som sagt med FORM Friskvård. så nu har man köpt ett gymkort där:P hahaha ska börja träna redan imon och det ska bli så jävla gött.

sedan gick jag hem till Länche för hon ville visa mig en artikel om henne i SSU:s medlemstiding. säger ara grattis Länche jag e fett stolt över dig:) en riktig milstålpe för dig!

nu e jag hemma chillar och funderar över vad jag ska hitta på. kanske slänga mig i soffan o bara ta det lugnt och sedan lägga mig i tid. drar nog till gymmet på förmiddagen redan imon.

New moon e btw oxå inbokad. vi ska kolla på den på onsdag!:D wohooo som jag längtat:D..heheh

TTYS Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0