091128

godmorgoin sunshine! snacka om att jag verkligen inte kunde sova inatt. alltså jag börjar seriöst tro att jag har sömnproblem. hela veckan har jag legat och vridit mig tills kl kanske var 3 men igår vare fan något drastiskt! kl 7 somnade jag. ahahha och jag som skulle promenera bort till pappa vid 9 tiden. kunde juh jag bara kyssa goodbye! så där sprack mitt först mål för helgen länche hahah. men ska hålla de andra två och dessutom ska jag träffa farsan imon istället.

nu så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. jag har lite dötid att spendera. men sedan ikväll ska jag hem till syrran på en spelkväll. det blir nog najs.

hörs senare
Xx


(en bild från några helger sen, lyckad utekväll)


Kommentarer
Postat av: nathalie

ditt hår äääääär SNYGGT!

2009-12-02 @ 22:09:10
URL: http://nathaliewijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0