DÖTID!

ÅÅÅH vad jag hatar dötid! fan jag blir så jäkla rastlös. så känner man att man vill hitta på något men sen när man tittar på klockan så ser man att man inte kommer att hinna med det. så det slutar med att man alltid bara sitter. fan asså.
och jag har redan läst ut boken som jag skrev om inatt. haha...den va faktiskt bra. så jag har inte bok att läsa heller. jag läste barack obamas memoarer innan men den blev såklart stulen när jag var i egypten. hahaha mannen du kan inte ens språket vafan ska du med en svensk bok till. haha. nu vet jag vad ni tänker. bodde det inga svenskar på hotellet? NEJ det gjorde det inte hahah...bara en massa nyrika ryssar. hahah

anyways får väl ta och kolla upp vad jag ska hitta på.

Xx


(hahaha hittade denna bild, så jäkla klockren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0