godmorgon

godmorgon världen, bloggen o alla! :) förtillfället som några av er vet så bor jag hos mamma tills jag får ta över min lägenhet och jag hqar sovit på en sådan tältsäng i ca en månad nu! iaf fick jag nog inatt. den gnisslar o tjuter så fort man vänder sig, dessutom e den helt utsliten så man sover helt knäppt i den! det slutade iaf med att jag tog min kudde o mitt täcke o slängde mig på soffan istället! much more bekvämt!:)

idag så har jag inte så mycket planerat. jag ska iväg på secondhand spaning med morsan nu snart sen så vet jag inte:S yäyäyäyä

Vad ska ni hitta på då?

Xx

Kommentarer
Postat av: Leila

Jag ska börja första dagen av min Tors-Sön 100 transformation till en tre barns morsa medans min syster glassar i Paris och morsan har flugit till Africa. What have i got myself in to? Haha nej men det blir chill - anyway för att behålls mitt så kallade 'social liv' har jag nu infört ÖPPET HUS på furet!! Kom över anytime!! (detta gäller dig och ev dina vännner - detta är ej en öppen indbjudning till diverse blogg människor) Jag har bullar och tea! GET INVOLVED!

2009-11-19 @ 10:57:50
Postat av: Bintou

hahahaha! my god Leila! jag frågar samma sak. what a *** have u got urself into! ahahaha. jag ska nog titta förbi!:)

2009-11-19 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0