halmstad e juh fucked

jag hade e jätterolig utgång med storasyster igår :D vi var på roberts, harrys, gastons och bond! men en sak jag inte pallar med e fan e mig alla hatblickar man får från brudarna överallt! jävla no-lifers. jag har inte tänkt på det så mycket innan men igår var det droppen! om ett år (högst) så ska jag fan inte bo kvar i den här ruttna hålan som brorsan säger! inte det här landet heller för den delen! "jag älskar sverige men vill utvandra, till ett land där vi älskar varandra!" eller e det inte så?

anyways får fan peppa upp mig lite nu ska ju banne mig utomlands snart! ska packa väskorna sen drar jag från det ruttna samhället!

men jag älskar er!! haha Xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

L.A! ;)

2009-11-01 @ 14:26:23
Postat av: Michelle

Vad är det för hatblickar du får? varför skulle du få det?? :O

2009-11-01 @ 21:05:16
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Postat av: SAM NHIO

"jag älskar sverige men vill utvandra, till ett land där vi älskar varandra!" I LIKE THAT! X)

2009-11-12 @ 13:35:31
URL: http://ninjafiona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0