nattinatti

kom hem för kanske 45 minuter sen. matrix var faktiskt riktigt bra. jag har sett den en gång innan men gav den aldrig en riktig chans. du vet när man kollar en film fast man inte riktigt kollar på den? haha.
anyways kom hem från länche och såg den sista delen hemma.

nu ska jag försöka läsa klart "vid floden piedra satte jag mig ned och grät". en killkompis gav mig boken för ett år sen och sade att jag skulle läsa den. började läsa den men tyckte den var ganska tråkig men sen nu i veckan hittade jag den bland all min packning och tänkte att jag skulle ge den en ny chans. jag tycker faktiskt den är bra nu. jag anar att jag inte hade en aning eller var redo att ta in det boken handlar om. :)

det var allt för idag vi hörs imon
Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0