shololou!

tjena vänner sista dagen in warberg nu:P ska bli skönt o komma hem till mami men kommer def. sakna min lillebror!:D men vi ses juh nästa vecka igen då hans lag ska spela cup i halmstad! Go Bois! elleR? hahaha

anyways tror att jag ska iväg med hans mamma nu till ÖB för att kolla in ramar till våra snygga papyrusrullar vi köpt. asså min lägenhet kommer bli så jävla fetenajs!:D hahaha gotta love ur own home:P

Jag o styvmamma var även inne och hämtade nya resekataloger inför nästa resa. måste säga att jag e väääldigt sugen på dubai, men jag lenche och ash har juh funderat över staterna, hmmm dessutom så kollade jag in lite bilder på kenya! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH beslutsångest! hahaha whatever d kommer nog inte vara så svårt och välja i slutändan:D

yäyäyäy ikväll blire fläskfile och potatissallad:D MUMS sen så ska vi röka shisha!:D hahaha

hörs later! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0