sömnlöshet

Länche kom och fördrev min dötid innan idag. undra egentligen om jag och hon kan prata tills orden tar slut. I deff. dont think so! hahaha
vi skulle dessutom gå bort till den nyöppnade thailändska affären men hamnade på netto!? WTF! hahaha slutade med att jag handlade hem ris och nudlar och en massa annat till lägenheten, totally not what i was going for this evening but still! haha

kollade även på materix reloaded men slutade med att jag fastnade vid paradise hotel. vilket världelöst program asså! haha skäms juh för fan att jag fastnade och kollade på hela avsnittet:/

jag blev så ledsen med! ändrade precis till svt1 och där visade de filmen hotel rwanda! oooh den e så bra och jag lipar alltid när jag ser den. Den filmen och king of scotland är absolut sevärda. störtsbölar!

nu ska jag nog försöka sova. får väl se ifall jag somnar denna natt eller om  jag bara vrider mig. jag ska iaf till pappa vid 11 tiden imon. så hoppas jag får lite sömn. dessutom är det julskyltning imon=) så mysigt.

Vi hörs imon peeps
Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0