Tusen frågor

Okej. Jag sitter hemma hos Länche och hon ville köra tusen frågor med mig (kanske inte riktigt tusen frågor men nästan hahaha) anledningen till dessa tusen frågor är att jag o några vänner brukar kalla Länche för "tusen frågor" för att hon ALLTID ställer tusen frågor. så varsågod Länche!:

What's up people!
I am The Länche och jag har fått den fantastiska äran att vara Bonkos första gästbloggare!
Det stämmer att jag är frågvis, jag är fett nyfiken på sanningen bout stuff och då behöver man ställa en del kluriga frågor. So here we go!

Namn: "Bintou......... "Bintou the Tiger!"

Sysselsättning: Studerande...

1 mål i livett: Gifta mig rikt. Moahaha! *flabb* Jag SKA gifta mig rikt. Helst i USA - då har man rätt till hälften!

3 mål denna helgen: Gå hem till min pappa men jag är så jävla lat så jag kommer inte palla, men jag måste. Eh... Minst ett gympass. Eh... Dricka mycket glögg!

Hur kul har har du mig denna kvällen? Det är ju tråkigt att säga Jättekul.... COK NICE KUL!!! *flabb* Treevligt.

Vad var det senaste sexiga du tänkte på? *tungt andetag* Jacob! Jacob, regnscenen i New Moon.

Favoritmaträtt: Laxfilé perfekt kryddad med citron, potatis och limesås. Möms!

En detalj i andras utseende som attraherar dig: (hon börjar prata om nånting på en snubbes midja so let's not go there... Hon kan ändå inte förklara)

Du tränar. Varför? 1 - Hälsosamt OCH nummer 2 - Jag ska bli en bulldozer.

Vilken är den pinsammaste skivan du äger: Absolut 23.

Säg något som gör dig riktigt grym: Jag försöker ge alla människor jag möter en ärlig chans och jag försöker se de för deras inre och inte för deras "ugly shell!"

Om du skulle ha sex med en kvinna vem skulle det vara? Adriana Lima... Skulle bara TA henne! *snap*

Hur känner du dig när du är ute och dansar?: Jag tänker Fyfan vad kul detta är och fan vad kul det är tillsammans med alla mina vänner och lägga skiten åt sidan.

Vilket språk skulle du vilja kunna tala flytande & varför? Italienska för det är sexigt! De är så uttrycksfulla i rörelser och tal.

En läxa du har lärt dig under åren: Att ibland är det bara att hålla käften och bita i tungan.

Vad är du mest nöjd med med ditt uteseende: Over all.. My face! Just nu mitt hår.

Vad ska du göra första dagen du pensionerar dig: Jag ska bara njuta av att aldrig behöva lyfta ett finger """"

Något du stör dig på hos andra människor: Det finns flera saker. Folk som inte kan klä sig. Människors negativa åsikter om andra människor utan grunder.

Något som du diggar: Människor som är säkra och stå för sina åsikter. Dej Länchee!

Bästa filmen: Tim Burton Sweeney Todd för att den är mörk, old school, det är music, it's just a simple art work...

Har du strippat nån gång: Öh nej.

Kan du tänka dig att strippa för nån? Ja, för nån jag tycker om.


Fortsättning följer! ( ska kolla på Matrix)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0