Anna Anka 4:de plats

Jag lovad att skriva ett kärleksbrev till dig!

Du e så jävla cool och visst har jag inte samma åsikter eller värderingar som du har men du står iaf för dem!
Du är en stark och independent woman som verkar skita i vad allt och alla tycker och tänker!

Kvinna du har hamnat på min top 4 lista av mina mest inspirerande kvinnor! när jag blir "stor" haha så vill jag ha din STAKE!







en gång om dagen avslöjar jag en kvinna som insprirerar mig! besök bloggen imon igen och se vem som hamnar på min tredje plats. Vem har du som dina topinspirerande? berätta!

Kommentarer
Postat av: AMANDA

håller med anna anka e störtskööön!



tack fina för inlägget o det stämmer...whats breaks us down..makes US stronger!

2009-10-24 @ 15:33:51
Postat av: Länche

Hahaha dina föregående inlägg... ^^ Och detta!

2009-10-24 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0