Criminal minds

sitter i soffan o kollar på criminal minds med mami! brukar inte följa dessa typer av serier men idag e det förvånandsvärts bra! spännande!

när avsnittet är slut så ska jag fortsätta med plugget. jaa jag vet jag tjatar mer än vad jag studerar haha!
jag har inte berättat riktigt om min utbildning

BTW måste dela med mig om en anonym väns håriga ben! dagens fråga lyder!:
(tanja du behöver inte svara för jag vet redan att du har dessa problemen hahahaha)
har du någonsin haft så pass långa hårstrån på benen så att det gör ont när man tar på sig tajta strumpor?  hahahahahah! jag döör!

svar: nej mina hårstrån kan bli långa men det växer ganska glest alltså! (tror att det beror på mitt lilla afrikanska blod som flyter runt i mina ådror haha) så jag har inte dessa problem!  Men har du någonsin haft dessa problem då? så slipper min kära vän vara ensam! haha

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0