HOUSE!!!

Gaaaaah!!!!! blir så jävla pepp när jag sitter o lyssnar på house! hahaha! Länche u know what i mean! hahaha
fattar inte hur bra musiken är egentligen den har typ allt ( förutom muse då) hahah GOD!

snart blire bad och ansiktsmask med det är lite för tidigt för det ännu! dessutom har cookie whore kommenterat att mina ögonbryn borde plockas, så jag får väl ta och göra det med, suck! det är typ bland det tråkigaste i världen man kan göra. hahaha på tal om ögonbryn så kom jag och tänka på att jag såg en snubbe igår med världens plockigaste ögonbryn! hahaha fifan va jag garvade! hahaha mannen hade typ en millimeter (tjocka) eller tunna eller vad man nu ska säga de va! de va fan värre än mina! God Damnet! hahaha det där var fanimej inte acceptabelt! han såg nästan lite ut som döden i bergmans film! hahaha




snubben på cafeét igår kanske?







vad fan ska folket själva hitta på idag?

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0