Roberts Coffee

invigde roberts för inte så längesedan. det var helt okej där inne, precis som ett caf'e ska se ut lixom mysigt och lite flashigt.
en sak som jag "reagerade" på om man kan kalla det så. det var att de verkar hare skit lätt där. de som arbetar då alltså. jag menar när jag arbetade på waynes i stockholm så var vi två stycken som arbetade och vi två skulle sköta kaffet, kassan, disken och grillen. vilket jag inte klagade på. och när det fanns dötid så skulle vi skura någonting. här på detta stället, roberts alltså, där har de en man på var ställe! fatta va najs o jobba så eller!?
sjyssta chefer alltså:P

anyways så blev det en juice för min del men nästa gång ska jag testa den vita caffe moccan promise u tanja!:D

nu ska jag fortsätta med marknadsföringsplugget!

Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0