Tja!

Okej! jag har testat Myspace, Twitter och t.o.m Nattstad (även kallad för Knullstad). Nu ska jag försöka ge mig på det här med blogg! har redan blivit förbannat irreterad på den här grejjen alltså! skrev nyss ett inlägg men skiten raderades och fråga mig inte hur!

Anyways sitter här nu och försöker plugga marknadföring och kommer ingenstans med det! så istället ligger jag i soffan och glor på Simpsons och väntar på att Asha (min underbara vän) ska ringa och säga att vi ska dra till det nyöppnade och "spektakulära" Roberts Coffee här i Halmstad! Cant Wait!

BTW har ni någonting som ni kan rekomendera hos Robert?

jahaap nu ska jag försöka återgå till mitt och vi hörs väl lite senare eller snarare!
who knows! men en sak är säker jag kommer att återkomma ! haha ger inte upp så lätt!:P

Xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick Chailatten!!!

2009-10-21 @ 17:08:18
Postat av: Tanja

om dom har cafe mocca fast med vitchocklad testa den!!! hur god som helst!! xoxo my friend

2009-10-21 @ 20:57:40
Postat av: Ash

thxs for today min underbara vän:)

2009-10-21 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0