Trött men ändå på G!

igår va det så jäkla roligt på roberts! satt där först med elena, cookie whore och alexandra! snackade om killar som behandlar en som skit och en massa mer! haha sen söp de sig fulla medan jag körde på chailatten!:D mums!
tänkte att jag skulle spara mig till idag!

meningen var nog egentligen att jag skulle dra mig hem runt midnatt haha men icke sa nicke det blev inte så!
vid kl 12 så kom nämligen maja och ashtray, och sedan lite senare så kom micki med sina boys hahah! sä jävla sköna snubbar! diggar verkligen hur du försökte imitera ett afrikansk språk Nima! hahah

Anyways! idag så står det utgång på schemat! jag ska träffa några gamla högstadiepolare o bara släppa loss!! haha ska bli sä himla roligt! efter det så vet jag inte vart jag tar vägen. säkert gastons! hahah mitt hak ju. :)

nej men nu får jag väl ta och börja tappa upp ett bad och se vad jag ska ha på mig.

Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0