010210

världens kassaste uppdatering...jag veeet! men jag har haft "skrivkramp" och para inte pallat. haha...jul och nyår har sett ut såhär.....FEST, JOBB och FAMILJ! riktigt nice:P och igår gick det juh som det gick....den sista jägern satt som en schmeck hahaha eller hur Pixxi!

nää men nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag hem till mamma för det är min systers sista dag i halmstad. sen återvänder hon till sthlm. vilket jag med gör den 7 jan. men kommer dock tillbaka till halmstad efter 5 dagar :( aja...

bjuder på denna bilden idag...den e från annandag jul. jag pixxi och alexandra gjorde jellyshots...slutade med att vi avgudade de äckliga små jävlarna.
Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0