010410

godmorgon.! såg nu att jag skrivit fel datum igår! haha aja whatever man får vara lost asså!
nu håller jag på och ringer en massa telefonsamtal till både mitt gym och min hyresvärd. gymmet e avklarat! de drog nämligen för mycket pengar denna månaden så de skulle dra mindre nästa istället. sedan nu väntar jag på att hyresvärden ska svara vilket de är ganska sega på. det är så att det är 18 grader i min lägenhet. fatta att det är kallt! haha och dessutom så har jag tappat postfacksnyckeln. så den måste oxå ersättas. aja vi hörs lite senare!

Xx

haha vilken gammal bild jag hittade! den är från när jag gick i gymnasiet! precis fyllt 18 tror jag haha och är ute och ränner på krogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0