010610

oooh guuud! jag mår så jävla dåligt! min näsa e heelt full proppad med snor! måste fan bli frisk till helgen. annars blire bara att sitta hemma med syrran :P men det är gött det med!

nu ska jag göra mig iordning, hämta mina grejer hos asha och sedan gå till mami! sedan vid 6-tiden så kommer elena och hälsar på!

här bjuder jag på lite bilder från våran wine night that got a little twisted men slutade gott! CIaoooo

Dessa bilderna hade jag på min kamera! Asha var nog den som tog mer! höhö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaa haha nej jag bokade om min flyg. åker på fredag morgon :)

Ledig imorgon?

haha nej ingen svenska ska bara nyta ut min blackberry till, fick ju utställningsmodellen så nu ska jag väl äntligen få en ny hahahah

2010-01-06 @ 16:13:08
URL: http://thisisreallyit.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det sant, gud vad roligt.

jag hör av mig när jag vaknar till liv haha puss och goodnatt

2010-01-06 @ 23:58:19
URL: http://thisisreallyit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0