hemma!

nu har jag kommit hem från mami! och sagt goodbye till min kära syster och hennes småttingar. men jag kommer juh ändå träffa dem på torsdag juh!
om jag ska vara ärlig så orkade jag inte ta mig hem från mamma men var tvungen för det inte fans några sovplatser...eller jo de fanns det men en bror till mig är väldigt snål när det kommer till den platsen. för det första så skulle han inte sova hemma men han var inte säker...om han inte skulle sova hemma skulle han höra av sig så att jag kunde sova i hans säng. för det andra så om han skulle sova hemma så kunde han inte dela med sig av sin andra halva av sänge....Snubben har en dubbelsäng"!!!! haha
aja whatever...e hemma nu så nu ska jag ner till ashtray...för hon har flyttat in på tredje våningen...och kolla lite movie!

Xx


jag och pixxi i somras. lika kul som vi hade denna kvällen hade vi igår! haha och roligare ska det blir! inte sant!?!?! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0