Sent

snart är jag framme i sthlm! gööött! innan idag när jag åkte hemifrån så hade jag en sådan där känsla som man kan ha i magen att något skulle hända. och ja det gjorde det. blev ett låååååångt uppehåll i skövde. det var nått fel på tåget så det kunde inte starta. ca 45 minuter satt jag där. men nu så rullar det. skulle varit framme i sthlm nu. men kan tänka mig att jag är där kanske halv 7.

har kollat på slumdog millionaire som tidsfördriv. i o m det inte gick och kolla online för det buffrar dåligt fick jag se en som jag har i datan. då blev det detta alternativ!

aja ha d! xx


Kommentarer
Postat av: Tanja

oooh! sånt är så irriterande! speciellt när man har en känsla så sitter man där sen och tänker för sig själv.. vad var det jag sa! men nu rullar det på! ha så skoj i sthlm nu honey!!! xoxo!!

2010-01-07 @ 17:55:29
Postat av: bintou

=)! tnx mate!

2010-01-07 @ 18:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0