TÅÅÅÅG!

nu sitter jag på tåget från gbg mot sthlm. det först tåget jag tog, alltså det från halmstad till gbg var juh helt wicked. haha en kvinna  sa t o m till mig att sänka musiken i mina lurar...."ehm excuse me, but if u dont want to get desturbed, try the silent area!" hahaha idiet! men jag bjöd på den och som en god människa jag är sänkte jag volymen, vilken inte ens var hög! haha

när jag bokade denna biljetten tänkte jag: "ooh nice...internet ombord. då kan jag titta på film!...ÖÖÖHM neeej världens sämsta uppkoppling.." dagens i-landsproblem!

hörs sen
Xx


Kommentarer
Postat av: petra

du vill visst veta vad jag drömde!!! haha ah det låter najs, förhoppningsvis så flyttar jag i helgen=)=) hur länge är du i sthlm?? puss

2010-01-07 @ 17:46:48
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0