update:

whats up alla! nu sitter jag här in the apartment! har varit en runda inne i centrum...syrran och jag kollade in reautbudet men fan icke så mycket. fann en jeansjacka dock...dessutom så hittade jag mina kära skor som finns på topshop! jag visar en bild längre ner i inlägget. dock var det ingen rea på dem, not suprised, men jag är så himla sugen på dem! min syrra tyckte även hon de va snygga! GAAAD! aja kommer säkert att beställa de sen på nätet höhö...

nu så har jag alldeles nyss käkat oxfile och potatisgratäng. svajngott. snart ska jag ringa upp beeray och min kära friend nicole skickade sms innan att hon har migrän men de e partay imon! ^^ :D wihuu....

hörs sen
Xx



LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0